Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Om mig !

Av Nathalie Hansen - 12 mars 2013 22:03

Min historia : Redan som barn var jag totalt fucked up, eller ja. Enligt mig var jag det, jag var överkänslig och bara en av alla andra. Ville bara vara som alla andra, va lika söt osv. Har haft en rörlig och kanske inte den bästa uppväxten, men det tillhör att ha kaos runt mig. Har haft mycket social kontakt redan som liten , mådde psykiskt dåligt osv. 
Blev nertryckt redan som liten av vuxna runt mig, va lärd till att bara sittt och hålla min käft. Vilket gjorde att jag till slut exploderar och nu kan jag defenativt(stavning?!) inte hålla käften , hah. 

 


Min famlij/familjer: 
Biologsk pappa - Thomas , född -74 Umgås inte alls sens två år tillbaka. 
Biologsk mamma - Emma , född -74 , bor hos henne med hennes familj (hennes man + syskon)

Låtsas pappa - Mats , född -74 , bor ihop med han och mamma + syskon

Låtsas mamma - Ulrika , ingen aning när hon är född , gift med min biologiska pappa

Syskon hos mamma - Anton, Paulina , Wiktor och Henrik -
Anton - fyller 21 , bor ihop med sin tjej -
Paulina , fyller 13  
Wiktor - fyller 7 , 

Henrik - fyller 4, 

Syskon hos min biologiska pappa : 

Kelly, fyller 9 eller 10 år
Kevin , fyller 5 år

 

Nuläget: Bosatt i skåne med mamma, hennes man och syskonen. Förutom min ena storebror som bor med sin tjej, sen har jag en storebror till som jag inte träffat mer än fem gånger som liten. Tyvärr, men iaf. Går i nian, äckligt skolless.. Har ordnat upp mitt liv ganska bra, men har fortfarande saker att ta itu med. 

 


Om mig : Jag är för övrigt ganska glad och har en överdriven fantasi, babblar något sjukt mycket. Stort hjärta men tyvärr inte plats inte åt alla :/ Lätt för att skapa kontakt med folk, har vänner och bekanta tvärs över svergie. 
Är även ganska poetisk, men ja . Är ganska känslomässig , kan gå runt och bära på vissa saker som inte syns. Sen sånt som inte ska synas syns som om du läste en bok i ansiktet på mig .. 

Utseendes mässigt - Jag är mellan 161-162 cm lång ;), brunrödhårig (lutar mer åt det röda hållet). Lite små mullig, vilket passar mig perfekt. Blågråa ögon, har lite arr och små finnig. Juste glömde det bästa, har bristningar! , visst är jag allt sexig? ;) Skojja! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Hansen - 2 juni 2013 17:02

Allt bloggande är flyttat till www.nattstad.se/natthischious Puss ! ...

Av Nathalie Hansen - 26 maj 2013 09:35

Som född på nytt , börjat om på nytt .

Av Nathalie Hansen - 8 maj 2013 17:48

Vill bara bort och det fort Orkar inte med skiten , det svider Jag kan knappt stå Knappt att jag klarar äta Jag lägger mig ner , för varje gång Jag har ingen ork till att kämpa Jag klarar inte av att samla upp kraft Jag värdesätter mig ...

Av Nathalie Hansen - 30 april 2013 07:21

Orkar inte , jag har förstör hela skiten själv igen ..

Presentation


Hej är en tjej , född 1996 :)
Bor hos min mamma ihop med min låtsas pappa, tre syskon och sen har jag en storebror som tillhör familjen men inte bor hemma :) marijoteten av gångerna jag skriver pappa menar jag min låtsas pappa!, good to know ;)
Inform

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards