Alla inlägg den 18 april 2013

Av Nathalie Hansen - 18 april 2013 18:58

 


Kärlek är skit, inget går att lita på. Det gör allting värre, du går sönder och blir hel igen om och om igen, endast för att ditt hjärta tilllåter det. Din hjärna dör ut, du känner dig värdelös för att du misslyckas. Sen går det runt, har du riktig otur så jefflar i det missar du den enda chansen du hade med just han. På dom såren kan du inte glömma honom heller, han gjorde din värld så underbar. Men så är det inte längre, tyvärr. 


Om en och en halv månad är jag påväg till luleå , på ett ungefär. Ska bli skönt att lämna allt, sen efter sommar börjar allt på nytt. Tre nya skol år framför oss -.-, på tegel. Woopwoop, tar körkort om ett år! Tydligen påväg ner i världens deperassion igen, mindre kul.. Gör inget annat än känner mig ful,tjock, äcklig och värdelös. Fuck allt, orkar knappt något längre.. 


för övrigt går det mesta i skolan bra nu , puss ;** 

Presentation


Hej är en tjej , född 1996 :)
Bor hos min mamma ihop med min låtsas pappa, tre syskon och sen har jag en storebror som tillhör familjen men inte bor hemma :) marijoteten av gångerna jag skriver pappa menar jag min låtsas pappa!, good to know ;)
Inform

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards